سفارش تبلیغ
صبا ویژن
page contents اینترانت و انترنت رایگان - مطالب نو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


مطالب نو

به نام خدا - سلام .

 

امروز دوباره به دنیای مجازی آمده ام .

امروز براتون یه خبر جالب و شایدم تکراری برای بعضی ها دارم .چ

سایت تبیان را که احتمالا می شناشید ؟

این سایت علاوه بر این که دارای اینترانت است و با  username و  password  یکسان  tebyannet  می توانید از امکانات این سایت مانند ثبت وبلاگ ، چت ، ثبت مطلب ، شرکت در بحث های انجمن های تخصصی مختلف و ... استفاده کنید ؛ می توانید با ثبت نام در این سایت از انترنت رایگان و نا محدود که می توانید از دنیای مجازی استفاده کنید بر خوردار باشید .

توجه : انترانت با انترنت رایگان در سایت تبیان فرق دارد .

برای اطلاعات بیشتر متن زیر را حتما بخوانید .

 

برای این کار شما باید در این سایت عضو شوید که شما رو به عنوان عضو تایید اولیه قبول می کنند . در این وضیعت نمی توانید از امکانات اصلی سایت از جمله در یافت انترنت رایگان استفاده کنید . برا تایید نهایی شدن شما باید فتوک÷ی شناسنامه و یک قطعه عکس را به آدرس موسسه پست و یا به آدرس الکترونیکی ارسال نمایید و بعد تایید مدارک ( از نظر اندازه و موراد خواسته شده ) شما تایید نهایی می شوید و می توانید از تمام امکانات سایت به طور رایگان استفاده کنید .

برای دریافت انترنت شما باید در سایت به سوالات موجود جواب دهید و امتیاز کسب کنید . با دادن 2 امتیاز می توانید 3 ساعت انترنت رایگان در یافت کنید . در سایت تبیان هر روز حدود 19-15 امتیاز را می توان با پاسخ به سولات پایان مطالب که هر کدام 1 متیاز است کسب کرد . در صفحه ی اصلی هم هر روز یک سوال 1 امتیازی و هر هفته 1 سوال 5 امتیازی است . علاوه بر این در صفحه ی اصلی در پنجشنبه و جمعه سوالی تحت عنوان سوال آدینه وجود دارد که 5 امتیاز دارد . در تبیان عربی و انگلیسی هم می توانید با پاسخ به سوالات هفتگی از هر کدام 5 امتیاز کسب کنید .

توجه : انترانت با انترنت رایگان در سایت تبیان فرق دارد .

من خودم حدود 5 سال است که عضو این سایتم .

لازم به ذکر است که شما در هر کجای ایران باشید می توانید از این انترنت استفاده کنید ولی باید کد مرکز استانتان را بگیرید . برای اطلاعات بیشتر در مورد شماره تلفن ها به آدرس سایت تبیان /خدمات ( در منوی بالایی است ) / دریافت اکانت انترنت رایگان بروید .(توجه شود که برای دیده این صفحه باید حداقل تایید اولیه باشید .

 

لطفا روی بنز ها کلیک کنید و همین طور پیام هایتان را از طریق جعبه پیام به ما برسانید و در صورت تمایل عضو وبلاگ ما شوید .


نوشته شده در دوشنبه 88/6/30| ساعت 2:14 عصر| توسط ترانه خفن| نظرات ( ) |


قالب وبلاگ : فقط بهاربیست